Dec 14, 2008

It hurt me so much!

Mlm ni..
hati ni kmbli trasa sakit..
skt skali jk kuingat kmbli smua ttgnya.
aku gk mw spt ni,tp hati ni trus mgingatnya..
sedih rsnya,tnp pnjelasan.dikhianati.tapi terus saja mengingatnya..
memendam rasa ini, sendirian.serpihan hati yg saat ni tcerai berai.aku gk tau knp gk bs nglupain dia.aku tau prasaan ni gk baik buatku,tp aku rapuh,bila mengingat btpa tega dan kejamny dy mlakukan ni smua pdku.tnp pnjalasan sm skali.skt rasany diabaikan spt ni,aku bjnji tdk akan bbuat spt ni pd org lain..smg dgn rs skt ni aku bs smkn kuat menatap kdpn.aku tdk mau lg mdh percaya..

2 comments:

putrabayu said...

Kadang cinta memang tak memberi seperti harapan, dan itu menyakitkan. Tapi bersabarlah... Tuhan pasti memberikan yang terbaik.

Wichaki said...

iya,putrabayu..trimakasih ya utk supportnya..